Календарно-тематичне планування з інформатики для 7го класу
І семестр – 16 години, 1 година на тиждень
ІІ семестр – 17 годин, 1 година на тиждень
Рік – 33 години, 1 година на тиждень
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Електронне листування |
|||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень. |
|
|
|
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. |
|
|
|
Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування» |
|
Тема 2. Моделювання |
|||
|
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін. |
|
|
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Контрольна робота №2 з теми: «Моделювання» |
|
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням |
|||
|
|
Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. |
|
|
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». |
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
|
|
Цикли з передумовою. |
|
|
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
|
|
Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» |
|
Тема 4. Табличний процесор |
|||
|
|
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. |
|
|
|
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. |
|
|
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. |
|
|
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. |
|
|
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. |
|
|
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
|
|
Контрольна робота №4 з теми: «Табличний процесор» |
|
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач |
|||
|
|
Поняття про розв'язування задач в різних галузях діяльності людини. |
|
|
|||
28, |
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
29, |
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів |
|||
30, |
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту. |
|
31, |
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо) |
|
32, |
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів. |
|
33, |
Захист проекту. |
|
|
|